Direktlänk till inlägg 4 augusti 2009

Rubrik saknas

Av Ida - 4 augusti 2009 22:34

hej alla där ute. Idag har det varit en regnig dag iallafall på morgonen men sen gick det över efter en Rejäl skur. I dag skulle jag ha varit på liseberg med några kompisar men det blev inte så :(. det får bli en annan dag.

Men idag var det den bästa dagen :D:D Jag fick nämligen reda på att jag skall åka till Grekland. Rhodos,. jag blev jätte glad. Jag bara längtar tills den dagen jag skall åka :D:D. så jag missar lite av typ halva skolan men det gör inget :D hehe. nu sitter jag vid datan och har molly brevid mig på golvet som slickar på tapeterna haha ;). På fredag skall jag klippa mig ;) bara topparna lite ;).. sedan blir det färgning av håret igen ;) antingen skall det bli som min kompis Lina hade jag tänkt mig eller så vill jag ha det som min kompis Hanna. som har svart men med lite bruna slingor i :).. kommentera så får ni säga vad jag skall ha. svart eller svart med bruna slingor :)

Ses :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 3 augusti 2009 21:21

hejsan allihopa ;). Idag har jag varit ute med molly då vi gick på en vanlig promenad ;) eftersom hon inte gillar regnet och då vill hon inte göra något ;). men det gick iallafall att gå ut med henne ;) men det var ju det viktigaste ;) I söndags var...

Av Ida - 1 augusti 2009 23:07

Idag var jag hos min kompis och kollade på film det var jätte roligt ;) vi såg filmen Changeling som var bra men lite trög i början, men edan började man fatta lite ;) ni måste bara se den filmen...   Jag hade tänkt berätta lite om en sak.... Min ny...

Av Ida - 1 augusti 2009 00:18

Hejsan, Idag är det mitt första inlägg :) det var faktiskt min kompis som hjälpte mig med denna sidan. jag ör så glad för henne :D. hon är bara bäst. jag kommer inte att skriva så mkt idag men jag skriver imorgon. just nu sitter jag bara här vid Tv o...

Av Ida - 31 juli 2009 21:46

Här är en bild på Molly och Nellie!Igår fick ja reda på att dom är släktingar. Visst är dom bara såååå söta ? <3...

Presentation

Omröstning

Vilken ras tycker du bäst om?
 Golden retriver
 Cavalier King Charles Spaniel
 Tax
 Rottweiler
 Labrador

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards